لزوم رفع مشکلات کم آبی در روستا‌های خواف و رشتخوار

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان و مدیران آبی خواهشمندیم در روستاهای خواف و رشتخوار برای رفع مشکلات آب شرب پیگیری های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات این دو شهرستان گفت: مهمترین و اساسی‌ترین مشکل در خواف و رشتخوار کمبود آب آشامیدنی است که متاسفانه بسیاری از روستا‌های این دو شهرستان از کمبود آب شرب رنج می‌برند که لازم است دولت و وزارت نیرو برای رفع این مشکل تدابیری جدی اتخاذ کنند.

او افزود: کمبود آب آشامیدنی بار‌ها به مقامات مسئول گوشزد شده و اقدامات خوبی صورت گرفته، اما این اقدامات کافی نبوده و در حال حاضر بسیاری از روستا‌های خواف و رشتخوار به دلیل کمبود آب آشامیدنی در مضیقه قرار دارند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار ادامه داد: اخیرا در دیدار با مدیر آب استان خراسان رضوی خواستار پیگیری مشکل آب شرب روستای علی آباد دامن رشتخوار، روستای باسفرو تامین آب دام روستا‌های خواف و رشتخوار شده و مشکلات گوشزد شد.

مدیران آبی! توجه بیشتر به مشکلات کم آبی

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: باید وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب تلاش خود را در راستای کمک به روستاییان و حل مشکلات کم آبی قرار دهند که در نهایت رفع مشکل آب روستا‌های فاردق و زرقری و تامین اعتبار جهت تعویض لوله‌های فرسوده آب شرب شهری و روستایی در رشتخوار و خواف دیگر مطالبه است که لازم است مدیران آبی استان به آن توجه کنند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.