افتتاح طرح سد قدرونی نفع عملیاتی برای مردم راور نخواهد داشت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد قدرونی به راور عملیاتی نشده است و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم راور نخواهد داشت.

افتتاح طرح سد قدرونی نفع عملیاتی برای مردم راور نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر نیرو با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر لزوم به اتمام رساندن پروژه سد قدرونی گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان تاکنون عملیات بهره برداری از این پروژه به طور کامل انجام نشده است.

او در این نامه با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به کرمان و افتتاح این طرح افزود: متاسفانه تا به امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد مذکور به شهرستان راور و همچنین تعیین تکلیف تملک اراضی محدوده سد مذکور مربوط به مردم این شهرستان عملیاتی نشده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه سد قدرونی راور تصریح کرد: سفر وزیر نیرو به کرمان و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت و درخواست می‌شود در راستای تکمیل نهایی پروژه (۱. ایجاد تصفیه خانه ۲. انتقال اجرای خطوط انتقال آب به شهرستان راور و تعیین تکلیف اراضی مربوط به سد قدرونی) اقدامات لازم را به عمل آورید تا این پروژه به طور کامل افتتاح و مورد بهره برداری مردم بزرگوار راور قرار گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار