نقش نیروی انتظامی در ایجاد فضایی کاملا امن

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به نقش نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه و امداد و سایر عوامل آن‌ها در ایجاد فضایی کاملا امن و آرام در مسابقات ورزشی اشاره کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به نقش نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه و امداد و سایر عوامل آن‌ها در ایجاد فضایی کاملا امن و آرام مسابقات ورزشی گفت : همکاری‌ها و همدلی‌های نیروی انتظامی با مسئولان ورزش سبب ارتقاء برقراری نظم ‏وامنیت در کلیه مسابقات ورزشی شده است.

او با اشاره به برگزاری ۲ دوره میزبانی رقابت‌های معتبر بین المللی کشتی آزاد جام جهانی پهلوان تختی و همچنین رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد با حضور سرشناس‌ترین کشتی گیران دنیا در کرمانشاه طی سال‌های اخیر گفت : در همه این رقابت‌ها خوشبختانه نیروی انتظامی و یگان ویژه ناجا همراه و همگام مسئولان و مردم در برقراری نظم و امنیت و برگزاری آبرومندانه این رقابت‌ها در استان کرمانشاه تلاش مضاعفی داشته است که شایسته قدردانی است.

جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از ماموریت‌های ثابت و مستمر نیروی انتظامی حضور در میادین ورزشی و تامین ‏نظم و امنیت مسابقات ورزشی است که این مهم با همکاری دست اندرکاران ورزشی و نیروی انتظامی تجلی می‌یابد. ‏

او جایگاه کرمانشاه در بخش‌های مختلف از جمله ورزش را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر با حوزه ورزش و جوانان استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.