امام جمعه بوشهر:

اهانت به ساحت پیامبر(ص) نشان از عمق عناد دنیای غرب نسبت به اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم، نشان از عمق عناد و کینه دنیای غرب نسبت به اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدور بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: توهین سازمان یافته و توطئه ضد بشری جهان استکبار و اهانت به پیامبر گرامی اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) و همچنین تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران جهان غرب و ایادی صهیونیست بین الملل را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر در این بیانیه آورده است: این عمل تکراری کینه توزانِ ضد اسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی دارد، و نشان از فریب کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه‌ها به ویژه ادیان الهی است. آنان با این عمل و سکوت و تأیید دولت‌های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ‌های بین ادیان و مذاهب هستند.

صفایی بوشهری با تاکید بر برخورد قاطع تمامی اقشار جامعه جهان اسلام با این قبیل امور، همگان را به توجه به ارشادات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در افشای انگیزه‌های شوم امریکا و رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه شوم خاورمیانه جدید توصیه کرده است.

او همچنین، اتحاد، وحدت اسلامی، بیداری و مقاومت انقلابی بر ضد حرکت‌های جنایت بار امریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با این قبیل امور عنوان کرده است.

امام جمعه بوشهر در پایان بیان کرده است: خداوند به قدرت خودش که بسیار فوق قدرت هاست آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدی آل محمد «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تعجیل فرماید و جهان اسلام را با وحدت، همدلی، بصیرت و مجاهدت پیروز گرداند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.