قدردانی از ۱۸ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی ۹۹

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از ۱۸ دستگاه برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از این تعداد ۵دستگاه به دلیل شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه بندی، ۲دستگاه بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی برمبنای بالاترین رشد دوساله، ۳دستگاه اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری و یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و ۸دستگاه‌های برتر در خصوص اقدامات برجسته معرفی شدند.

استاندار در این مراسم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در همه حوزه‌ها خدمات شایسته ارائه کردند گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی هم با اشراف اطلاعاتی و مراقبت از مرز‌ها، امنیت پایدار خراسان جنوبی را با وجود همجواری با ناامن‌ترین کشور دنیا، تامین می‌کنند.

معتمدیان افزود: همچنین در حوزه سیاسی، این استان در فعالیت‌ها‌ی خود تاثیرگذار عمل کرده است به طوری که سال گذشته بهترین انتخابات را در کشور از نظر میزان مشارکت داشتیم.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در حوزه اجتماعی نیز با حضور نیرو‌های جهادی و موسسات خیریه و با هدایت دستگاه‌های متولی اتفاقات بزرگی رقم خورد و در حوز‌های اقتصادی نیز با تلاش‌های زیاد، در طرح‌های کلان و ملی مانند طرح هاب شتر و نهضت گلخانه‌های در دستور کار قرار گرفت.

استاندار با تاکید بر مطالبه گری قانونمند، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین رسانه‌ها خواست این مهم را همچنان در دستور کار خود قرار دهند.

پورعیسی رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان هم با اشاره به دستگاه‌های اجرایی برتر گفت: صداوسیما در پوشش شبکه‌های دیجیتال جزو ۱۰ استان برتر کشور شده است، بنیاد مسکن و کمیته امداد با ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی و شرکت گاز به دلیل گازرسانی به بیشتر مناطق استان از جمله این این دستگاه‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار