پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه ها

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: شهرداری ها باید به صورت قانونی نیم درصد در آمد خود را به کتابخانه ها پرداخت کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در دومین نشست انجمن کتابخانه های این شهرستان گفت: مقوله های فرهنگ و آموزش در عرصه پیشرفت بسیار موثر می باشند و نقش اساسی این توسعه فرهنگی بر عهده نیروی انسانی و مجموعه کتابداران است.

او کتابداران را منشا تاثیر گذاری در مسائل فرهنگی دانست و عملکرد کتابخانه ها در فضای مجازی را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در ادامه تصریح کرد: شهرداری ها باید به صورت قانونی نیم درصد در آمد خود را به کتابخانه ها  پرداخت کنند و نگاه ویژه ای نیز به حوزه فرهنگ داشته باشند.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در ادامه نشست به تشریح گزارش عملکرد فرهنگی کتابخانه های عمومی در نیمه اول امسال و گزارش خیمه گاه مجازی ماه محرم پرداخت.

 او اظهار داشت: جهش فرهنگی کتابخانه های عمومی نیازمند حمایت شهرداری ها است.

در پایان نشست نیز از فعالیت کتابخانه های ثامن الائمه(ع)، ولیعصر(عج)،باب الحوائج(ع)، شهید حداد عادل، فرهنگ، شهدای اروند و شهدای چوئبده که در جذب شهروندان جهت مشارکت گسترده در مسابقات کتابخوانی  رضوی تلاش ویژه ای داشتند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی فرهادی
۱۷:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام.با تشکر فراوان از زحمات و پیگیری های شما برادر گرامی.خدا قوت.