برخورد قاطع دستگاه قضایی هرمزگان با متخلفان حوزه حمل و نقل

رئیس کل دادگستری هرمزگان از احقاق حقوق بیش از ۴۸۵ هزار راننده ناوگان باری با ورود دستگاه قضایی به حوزه نظارت بر پایانه‌ها و گمرکات استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در اجرای طرح برخورد با تخلفات حوزه حمل و نقل در استان هرمزگان تعدادی از اعضای انجمن‌های صنفی و همچنین برخی از مسئولان شرکت‌های متخلف دستگیر شدند و مجوز فعالیت ۵ شرکت نیز لغو شد.

صالحی افزود: ۱۱۰ دستگاه کامیون نیز از دریافت خدمات در سامانه حمل و نقل منع شدند.

او از احقاق حقوق بیش از ۴۸۵ هزار راننده ناوگان باری با ورود دستگاه قضایی به حوزه نظارت بر پایانه‌ها و گمرکات استان هرمزگان خبر داد و گفت: با استقرار تیم‌های ویژه پلیس امنیت اقتصادی و تقویت سامانه های موجود در بنادر، پایانه‌ها و گمرگات میزان تخلفات کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: جعل بارنامه، تنظیم صوری سند مالکیت کامیون‌ها به نام شرکت‌های حمل و نقل، اخذ رشوه، پولشویی و فرار مالیاتی از مهمترین تخلفات صورت گرفته در پایانه‌های حمل و نقل و گمرگات استان هرمزگان است.

صالحی گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف و بی توجهی به سیستم نوبت دهی بار از سوی رانندگان، متصدیان، مسئولان توزیع بار و شرکت‌های حمل و نقل با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.