مهاجم جدید ماشین سازی:

از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم/ به دنبال آقای گلی هستم

آفاقی مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی گفت: از چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد داشتم، اما در نهایت ماشین سازی را انتخاب کردم.

از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم/ به دنبال آقای گلی هستماکبر آفاقی بازیکن جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من قبلاً سابقه بازی در ماشین سازی را داشتم. همچنین وحید بیاتلو (سرمربی ماشین سازی) از من خواست تا برای کمک به باشگاه ماشین سازی، راهی این تیم شوم. من هم به این باشگاه اضافه شدم و امیدوارم سال خوبی را سپری کنم.

او افزود: امیدوارم در این فصل تیم خوبی ببندیم و با قدرت وارد مسابقات لیگ برتر شویم. وحید بیاتلو در لیگ یک کیفیت خوبی را نشان داده و فکر می‌کنم در لیگ برتر هم عملکرد مناسبی داشته باشد.

او درباره اینکه چند گل در فصل جدید خواهد زد؟ بیان کرد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. منتظر شروع مسابقات هستم و دوست دارم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم.

آفاقی درباره اینکه در فصل نقل و انتقالات از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشت؟ گفت: از ۳، ۴ تیم لیگ یکی و ۲، ۳ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم. به دلیل اینکه تبریز شهر خودم بود و به ماشین سازی تعصب داشتم، این را انتخاب کردم.

اکبر آفاقی مهاجم سال گذشته تیم فوتبال رایکای بابل در فصل نقل و انتقالات  با عقد قراردادی به باشگاه ماشین سازی تبریز منتقل شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار