آیین رونمایی از پوستر طرح ملی «پویش میز کار - میز ورزش» در کرمان

همایش ورزش صبحگاهی همراه با آیین رونمایی از لوگو و پوستر طرح ملی «پویش میز کار - میز ورزش» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محوطه‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین رونمایی از لوگو و پوستر طرح ملی "پویش میز کار - میز ورزش" که همراه با ورزش صبحگاهی با حضور معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان، اعضای هیئت ورزش همگانی و ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محوطه‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، گفت: امروز شاهد رونمایی از لوگو و پوستر طرح ملی "پویش میز کار - میز ورزش" هستیم.

او با اعلام اینکه ما هر ساله به مناسبت هفته دولت، مسابقات کارکنان دولت را برگزار می‌کردیم، ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بحث برگزاری رقابت‌ها به صورت فیزیکی و حضوری محدودیت داریم، افزود: این طرح کمک می‌کند، تحرک لازم را در مجموعه اداره کل ورزش و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ادارات داشته باشیم.

همایش ورزش صبحگاهی

پاریزی ابراز امیدواری کرد: برگزاری رقابت‌ها به صورت مجازی بتواند باب جدیدی را در فضای پیش روی ورزش باز کند و بتوانیم در این سمت و سو، کار را به خوبی دنبال کنیم و پیش ببریم.

آیین رونمایی از پوستر طرح ملی «پویش میزکار - میز ورزش» در کرمان

آیین رونمایی از پوستر طرح ملی «پویش میزکار - میز ورزش» در کرمان

آیین رونمایی از پوستر طرح ملی «پویش میزکار - میز ورزش» در کرمان

انتهای پیام/ب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار