عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

زمین خواری باید، به صورت اساسی ریشه کن شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حفظ بیت المال گفت: زمین خواری باید، به صورت اساسی ریشه کن شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: زمین خواری باید، به صورت اساسی ریشه کن شود

حجت الاسلام سبزی با اشاره به ضرورت حفظ بیت المال افزود: مدیران باید با سخت گیری شدید نسبت به قانون شکنان و تسامح با محرومین و اقشار ضعیف، به صورت جهادی و شبانه روزی فعالیت کنند.

او اضافه کرد: مدیران با توجه به تخصص و آشنایی کامل با حوزه مسیولیتی خود، در کوتاهترین زمان، با احصا مشکلات، الویت بندی و انتقال، برای پیگیری از طریق مرکز اقدام کنند.

بهره برداری از پروژه ساخت ۱۰ هزار مترمکعب مخزن آب شهرستان ساوه اواسط آبان

عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی هم گفت: پروژه ساخت ۱۰ هزار مترمکعب مخزن آب در شهرستان ساوه تا هفته سوم آبان که قرار است وزیر نیرو برای افتتاح برخی طرح‌های حوزه این وزارتخانه به استان مرکزی سفر کند، آماده بهره برداری خواهیم کرد.

عرفانی نسب با بیان اینکه این پروژه در الویت برنامه‌های امسال قرار دارد که در قالب طرح‌های آبرسان به صورت نیمه تمام در ساوه مانده است افزود: روند اجرایی این پروژه که اکنون دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است از محل اعتبارات تنش آبی فعال می‌شود.

او اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه حدود ۳۰ درصد به حجم مخازن آبی شهرستان ساوه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.