محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) در بوشهر ادامه دارد

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) از سوی سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مختلف در استان بوشهر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مختلف استان بوشهر با صدور بیانیه‌هایی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با انتشار بیانیه‌ای، اقدام جسارت بار و هتاکانه شارلی ابدو نشریه فرانسوی را در توهین به پیامبر اسلام (ص) بیانگر انفعال استکبار در مقابله با گفتمان مقاومت اسلامی عنوان و تاکید کرده است: در عصر حاضر که بشریت، نیاز خود به هدایت‌گری آسمانی را بیش از پیش حس می‌کند و روز به روز در حال گرویدن به مکتب نورانی اسلام است افراد فرومایه و کوردل برای مبارزه و مخاصمه، راه مبتذل و خارج از حیطه منزلت انسانی یعنی تمسخر را در پیش گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است: بهانه صیانت از آزادی بیان برای مقابله نکردن با این اهانت‌های وقیحانه، از سوی رئیس جمهوری فرانسه که کشورش بیش از یک سال است درگیر شنبه‌های اعتراضی است، بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می‌آید، ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست، زندان و محرومیت را در پی دارد؟


بیشتر بخوانید


در این بیانیه توهین به حضرت رسول اکرم (ص)، توهین به همه انبیاء الهی، و بی حرمتی به قرآن کریم و کتب همه پیامبران دانسته و تاکید شده است: اقدام جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریه‌های مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه‌ انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می‌شود.

مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: این، اولین بار نیست که جهان سلطه و غرب خشم خود را که حاکی از درماندگی و فرو رفتن در منجلاب فساد و تباهی اجتماعی و سیاسی است، متوجه پیامبر رحمت و رأفت می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم اروپا و جامعه غربی به تدریج پی می‌برند که دین اسلام است که رذالت و فساد حاکم در آن دیار را به آن‌ها نشان داده و واقعیت سردمداران کفر را به آن‌ها نمایان کرده و لذا تهاجم علیه آن‌ها شروع شده است و نمونه بارز آن اعتراضات دامنه دار مردم فرانسه و آمریکاست که ماه‌های متوالی حاکمان این دو مدعی آزادی و دمکراسی را به سطوح آورده است.

در این بیانیه تاکید شده است: همان طور كه تاكنون ثابت كرده‌ايم با خون خود وديعه الهی پيامبر عزيزمان و معجزه گرامیش قرآن کریم را نگاهبان خواهيم بود، هرچند خداوند فرموده است: «انا نحن نزلنا الذكر و اناله لحافظون» ما خود اين قرآن را نازل كرده ايم و خود از آن محافظت می‌كنيم.

سازمان بسیج عشایری استان بوشهر هم با صدور بیانیه‌ای، اقدام شنیع نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نشان دهنده وحشی‌گری نوین فرهنگی غرب و شکست سیاست‌های غرب در تمامی عرصه‌ها بر علیه اسلام ناب محمدی در جهان عنوان کرده و نوشته است: ناتوانی غربی‌ها در پیش بردن اهداف و نقشه‌های جنایتکارانه به ویژه در منطقه غرب آسیا گواه این مدعا است تا با توسل به هتاکی و بی حرمتی به پیامبر عظیم الشأن اسلام، همراهی خود را با جنایت‌های آمریکای خونخوار و صهیونیست بین الملل تکرار، و با سلاح اسلام هراسی به خیال خود از پیشروی بیش از گذشته اسلام ناب محمدی در قلوب مردم جهان جلوگیری کنند؛ حال آن که سیطره دین حق توسط امام حق و یاران صالحش بر سرتاسر جهان وعده خداست هر چند کافران خوش نداشته باشند.

در این بیانیه تاکید شده است: نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می‌ترسند چرا که پیام اسلام را که پیام انسانیت، آسایش، عزّت، سربلندی و زندگیِ همراه با امنیت است را در نقطه مقابل منافع و اهداف پلید خود می‌دانند از همین رو رسانه‌های استعماری و استکباری غرب با ابزار و شیوه‌های مختلف، شبانه روز در تلاش برای اسلام هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌زدایی در جهان هستند.

انتهای پیام/ک

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.