مسئولان اهانت نشریه فرانسوی را به پیامبر اسلام پیگیری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: از مسئولان کشور به ویژه مسئولان دیپلماسی می‌خواهیم اقدام موهن نشریه فرانسوی را در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) لکه ننگی در تاریخ کشور فرانسه است که برای همیشه در پرونده این کشور ثبت شد.

او افزود: حادثه‌ای که در فرانسه رخ داد نشان از عمق عداوت دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام دارد و دشمنان تحت عناوین مختلف و با طراحی توطئه‌های مختلف هر چند وقت یکبار با بهانه‌های مختلف و به بهانه آزادی بیان به اهانت به مقدسات مسلمانان می‌پردازند و باعث آزرده خاطر شدن جهان اسلام و مسلمانان می‌شوند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دولت‌های غربی برای تنویر افکار عمومی باید این حرکت را محکوم کنند و ضمن عذرخواهی از جامعه دینی زمینه‌های جلوگیری از تکرار این اقدامات را فراهم سازند.

سروستانی عنوان کرد: جامعه دینی، این اقدام توهین‌آمیز استکبار جهانی را علیه جهان اسلام محکوم و انزجار خود را از این حرکت ضد ارزشی و ضد دینی اعلام می‌کند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: از مسئولان کشور به ویژه مسئولان دیپلماسی می‌خواهیم این موضوع را به عنوان حرکت ضدارزشی پیگیری کنند و ضمن هشدار به فرانسه، در خصوص عذرخواهی و تکرار نشدن آن از سوی کشور فرانسه، اقدام کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه امت اسلامی بیدار است و این توطئه را محکوم می‌کند، بیان کرد: ایران اسلامی نیز همه توطئه‌ها را به همت مسئولان و به ویژه با تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب خنثی می‌کنند.

سروستانی گفت: دشمنان بدانند این حرکت آنان زمینه عشق و علاقه و محبت بیشتر مردم به نبی مکرم اسلام (ص) را فراهم کرد و این دسیسه‌ آنان نتیجه عکس می‌دهد؛ به نحوی که احترام مردم اروپا و گرایش آنان به اسلام بیشتر خواهد شد.

او بیان کرد: استکبار جهانی تا توانست با راه اندازی طرح‌های ترور و قتل عام سعی در طراحی توطئه اسلام هراسی کرد، ولی امروز با این حرکت اهانت آمیز توطئه اسلام هراسی آنان به زباله دان تاریخ پیوست و نتیجه عکس گرفتند و این حرکت باعث بیداری امت اسلامی و افزایش عشق و علاقه مردم در سراسر جهان به پیامبر اسلام (ص) شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.