رشد اسلام گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان شده است

خطیب جمعه رودبارجنوب گفت: رشد اسلام گرایی در میان مردم جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده و به همین دلیل به اعمال زشت دست می‌زنند.

رشد اسلام گرایی در جهان باعث درماندگی دشمنان شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام گروهی امام جمعه  شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت : خدا محوری و اخلاص باعث ماندگاری حادثه عظیم کربلا شد ، یکی از ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی که اثر عجیبی دارد بصیرت است .

او در ادامه بیان کرد: بصیرت ارتباط مهمی با اخلاص دارد و در طول تاریخ اثر گذار و سرنوشت ساز بوده است ، بصیرت نوعی دید درونی است یعنی اینکه نور خدایی در دل انسان است انسان با نور بصیرت است که حق و باطل را تشخیص می‌دهد

 امام جمعه  شهرستان رودبارجنوب افزود: اگر کسی بصیرت داشته باشد منحرف نمی‌شود در کربلا بصیرت باعث شد حضرت حُر بن یزید ریاحی راه را از بیراهه تشخیص بدهد و به سپاه امام حسین علیه السلام بپیوندد در مقابل بی بصیرتی و دنیا دوستی عمر بن سعد و شمر لعنت الله علیه باعث گمراهی آن‌ها شد و در مقابل امام حسین علیه السلام ایستادنداز جمله اعمالی که باعث بخشیده شدن گناهان می‌شود محبت اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام گروهی افزود: این روز‌ها مسلمانان جهان وقتی که دیدند نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله توهین کرد همه عزادار شدند ، رشد اسلام گرایی در میان مردم جهان باعث درماندگی دشمنان اسلام شده و به همین خاطر به این اعمال زشت دست می‌زنند.

 امام جمعه  شهرستان رودبارجنوب گفت: دنیای استکبار چهل سال است که دارند شکست می‌خورند با کمال پررویی می‌گویند ازادی بیان ، میخواهند افکار عمومی را از اعتراضات داخل کشور خود منحرف کنند و در وهله بعدی حساسیت مردم مسلمان را بسنجد و دیدیم که مسلمانان غیور جهان برافروخته شدند و در همه دنیا اعتراض خود را آشکار کردند.

حجت الاسلام گروهی تصریح کرد: دویست سال است که مردم آمریکا گرفتار دو حزب دموکرات و جمهوری خواه است هر کدام بر سر کار بیاید برای کشور ما فرقی ندارد سگ زرد برادر شغال است و تفاوتی بین ترامپ و اوباما نیست.

حجت الاسلام گروهی گفت: اجلاس سران گرو‌های مقاومت فلسطینی و دیدار اسماعیل هنیه با سید حسن نصرالله بعد از ۲۸ سال مایه امیدواری محور مقاومت است و این امر کمر دشمنان را شکسته است.

او گفت: امسال که راهپیمایی اربعین عظیم را متاسفانه نداریم، ولی مردم هزینه‌های خود را برای ستاد بازسازی ارسال کنند و در این ثواب بزرگ خود را شریک کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.