ماموستا رستمی گفت: اقدام دشمنان و توهین به پیامبراکرم (ص) در راستای اسلام هراسی است چرا که رشد و توسعه دین اسلام، خشم دشمنان را برانگیخته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، ضمن محکوم‌کردن توهین به مقدسات مسلمانان و قرآن‌سوزی از سوی دشمنان اسلام گفت: رشد اسلام‌گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تا با پست‌ترین ابزار و روش‌ها، تروریسم دینی و مذهبی، توهین به مقدسات و پاک‌ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد (ص)، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان سازند.

او گفت: این حرکت شوم که از سوی کشور‌های استکبار انجام شده از ترس گسترش دین اسلام است.

امام جمعه سنندج با تاکید براینکه تنها قانونی که از عزت و شرافت انسانی دفاع می‌کند قانون اسلام است، اذعان کرد: دین اسلام تنها دینی است که هرگز کهنه نمی‌شود و برای تمام زندگی انسان‌ها برنامه دارد.

او گفت: دین اسلام روز به روز در حال رشد و ترقی است و همین موضوع موجب خشم دشمنان شده است، ما مسلمانان این حرکت شوم دشمنان را محکوم و قطعا این حرکت موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام می‌شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: امروزه اهانت شوم روزنامه شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزدورانه‌ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم بین‌الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام، حربه پیاده‌سازی طرح اسلام‌هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجراست.

او با بیان اینکه دفاع از رسول خدا و دین اسلام را خداوند انجام می‌دهد، گفت: خداوند دینی را فرستاده که قطعا خود هم حافظ آن خواهد بود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امروز توطئه و نقشه سازی علیه اسلام و مکتب رسول خدا در برخی نقاط جهان به اوج خود رسیده است، خداوند خود این توطئه‌ها را نق برآب خواهد کرد.

ماموستا رستمی در ادامه گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، سه سال به طور پنهان و ۱۰ سال به طور آشکار در مکه معظمه، مردم را به دین اسلام دعوت کرد و در این مدت، تعدادى از اهالى مکه (اعم از آزادگان و بردگان) به او ایمان آورده و دین اسلام را پذیرا شدند.

او خاطرنشان کرد: دعوت پیامبر و مسلمان شدن مردم، بر سران مکه و بزرگان طوایف قریش و سایر سران قبایل این منطقه از عربستان، گران و سنگین آمد و با ادامه آن، منافع دنیوى و ستم کارانه خویش را بر باد فنا دیدند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه در همین راستا از آغاز ظهور دین اسلام با پیامبر (ص) مخالفت و دشمنى ورزیدند، گفت: توطئه قتل پیامبر در دارالندوه کشیده شد و سه روش را برای این کار انتخاب کردند.

او اظهار کرد: خداوند، چون مکر آن‌ها را بر پیامبر اشکار کرد و به این ترتیب مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.
ماموستا رستمی افزود: پیامبر مکرم اسلام برای تمام جامعه بشری رحمت بوده است و حتی به خاطر برکت وجود ایشان برای کفار نیز عذاب نازل نکرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار