فعالیت ۸ هزار نفر در ۳۱۹ شعبه اخذ رای زنجان و طارم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: این ۸ هزار نفر شامل افراد فعال در شعبه، رانندگان، ناظرین بهداشتی، هیأت نظارت اجرایی، همکاران بازرسی و نیرو‌های تامین امنیت صندوق‌ها هستند.

دور دوم انتخابات مجلس یازدهمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم امروز نیز شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم، چون زنجان دارای ظرفیت بالایی است.

او با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات اولین تجربه برای برگزاری انتخابات با رعایت دستورالعمل‌ها بود، گفت: یکی از موضوعات مهم تامین خودرو بود که در مرحله اول یک هزار و ۶۵۰ دستگاه بود، اما این دوره به خاطر کرونا با اینکه فقط دو حوزه انتخابیه را داریم یک هزار و ۱۰۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه در این دوره ۳۱۹ شعبه در شهرستان‌های زنجان و طارم داریم،گفت: برای مسیر‌های صعب‌العبور ۱۰۰ خودروی کمک‌دار در نظر گرفته شده است.

شاددل درباره توزیع مواد ضدعفونی کننده نیز گفت: در این دوره برای ضدعفونی از الکل، وایتکس، دستکش و ماسک استفاده شد.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای هر شعبه یک و نیم لیتر الکل در نظر گرفته شده است، گفت: برای ضدعفونی شعب قبل از آغاز رای‌گیری از وایتکس استفاده شد.

او از تهیه ۳۰ هزار ماسک برای شعب نیز خبر داد و گفت: برای شمارش نیز ۱۰ هزار دستکش لاتکس تهیه و توزیع شده است.

شاددل با اشاره به اینکه برای هرچند شعبه یک مامور بهداشتی در نظر گرفته شده است، گفت: خوشبختانه در همه مراحل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان افزود: همچنین افرادی که در ستاد فعالیت دارند، تست اولیه کرونا را داده‌اند و در سامانه سلامت وضعیت آن‌ها ثبت شده است.

او با اشاره به اینکه عوامل اجرایی شامل افراد فعال در شعبه، رانندگان، ناظرین بهداشتی، هیأت نظارت اجرایی، همکاران بازرسی، نیرو‌های تامین امنیت صندوق‌ها هستند، گفت: در شهرستان زنجان حدود ۸ هزار نفر در شعب فعالیت دارند.
 
منبع فارس
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.