مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبر داد:

پایداری شبکه ارتباطی در مرحله دوم انتخابات مجلس در اهواز

فلاح زاده گفت: برقراری شبکه ارتباطی پایدار در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز با تلاش کارکنان مخابرات محقق شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مخابرات منطقه از هفته‌های قبل با تشکیل ستاد و برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، زمینه ایجاد شبکه ارتباطی پایدار جهت اجرای مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی مهیا کرد.

او افزود: در این رابطه تیم‌های فنی، گشت‌های فیبر نوری و گروه‌های عملیاتی در مسیر‌های مهم به حالت آماده باش کامل مستقر شدند و آمادگی لازم جهت رفع سریع مشکلات ارتباطی احتمالی تا پایان فرآیند در مراکز فنی و سایت‌های همراه را داشتند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه همه زیرساخت‌ها و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی فراهم شده است، بیان داشت: مخابرات وظیفه حفظ پایداری ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: برقراری ارتباطات با کیفیت و نبود مشکل در روز انتخابات تا این لحظه، مدیون زحمات و تلاش‌های کارکنان مخابرات منطقه است و امیدواریم بتوانیم در زمینه‌های مختلف ارتباطی خدمات مطلوبی به شهروندان و هم استانی‌ها رائه دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.