لزوم برخورد با اراذل و اوباش به عنوان عامل ناهنجاری

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امنیت را پیش نیاز توسعه هر جامعه‌ای برشمرد و برخورد با اراذل و اوباش را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و  عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امنیت پیش نیاز توسعه جامعه است، گفت: توسعه در بستر امنیت مفهوم حقیقی خود را پیدا می‌کند و از این رو جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد، به توسعه پایدار دست نخواهد یافت.

او افزود: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته با رشد و تعالی برنامه‌های فرهنگی و انتظامی و رویکرد نرم افزاری در تولید امنیت متناسب با نیاز‌های نو به نوی جامعه دراین بخش، اهتمام جدی داشته است.


بیشتر بخوانید


کریمی با تاکید بر تداوم برنامه‌های محوری نیروی انتظامی در تولید امنیت با رویکرد‌های جدید، ادامه داد: رویکرد طرح‌ها و برنامه‌های اساسی پلیس در حوزه تولید امنیت باید جامعه محور و با پیوست فرهنگی همراه باشد در غیر این صورت در روند اجرای برنامه‌ها مشکلات عدیده‌ای پدید خواهد آمد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد پلیس با اراذل و اوباش، گفت: بی تردید اراذل و اوباش از عوامل اصلی نا امنی و بروز ناهنجاری در جامعه و افزایش انواع بزهکاری‌های اجتماعی هستند که باید با اجرای توامان طرح‌های امنیتی و انتظامی، فعالیت‌های فرهنگی و برخورد قاطعانه قضائی از میزان تخلفات گوناگون در حوزه امنیت اجتماعی کم کرد.

کریمی فیروزجایی بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های امنیتی پلیس تاکید کرد و افزود: مجلس و دولت باید در هم افزایی کامل و پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های پلیس، تحقق کامل امنیت و نظم اجتماعی در جامعه را عملیاتی کنند.

او مردم را اصلی‌ترین حامیان امنیت برشمرد و گفت: مردم به عنوان اصلی‌ترین حامیان تولید امنیت و بهره برداران آن در بهبود برنامه‌های پلیس نقش محوری و اساسی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار، افزود: مردم باید در تعامل سازنده با پلیس برای نهادینه سازی فرهنگ نظم و امنیت پایدار و ایجاد فضای امن در جامعه و نیز معرفی عناصر مخل نظم و آرامش جامعه به قانون، نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار