نگاهی به آخرین آمار همه‌گیری کرونا در جهان+ جدول

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در کشور‌های مختلف از ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۸ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۵۲۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۹۲۴ هزار و ۵۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۱۲ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک، آفریقای جنوبی، اسپانیا و آرژانتین در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

ایران هم‌اکنون در جایگاه دوازدهم این جدول قرار دارد.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌ است.

نگاهی به آخرین آمار همه‌گیری کرونا در جهان+ جدول

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، از مجموع ۲۸ میلیون بیمار کرونایی در جهان بیشتر از ۱۵ میلیون ابتلا فقط در سه کشور آمریکا، هند و برزیل ثبت شده است.

وزارت بهداشت برزیل عصر شنبه اعلام کرد  شمار قربانیان کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۴ نفر افزایش یافت. این در حالی است که شمار مبتلایان به این ویروس در این مدت ۳۳ هزار و ۴۲۳ نفر افزایش یافت. با این حساب، موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در برزیل به ۱۳۱ هزار و ۲۱۰ نفر و شمار مبتلایان به ۴ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

برزیل از نظر شمار مبتلایان به کرونا در جهان بعد از آمریکا و هند سوم است و از نظر آمار قربانیان این بیماری بعد از آمریکا در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار