کمک ۴ میلیارد ریالی خیرین زنجانی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان کمک‌های ۳۵۰ خیر به مراکز بهزیستی را نزدیک به ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده به دست بیش از یک هزار و ۶۶۰ نفر از مددجویان رسیده است.

مددجویان بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از آغاز پویش ایران همدل مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع‌آوری شده است.

او بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده را از شهرستان‌های زنجان و خدابنده معرفی کرد و افزود: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نشان دهنده اعتماد مردم به بهزیستی و مراکز تحت پوشش است.

محمدی میزان کمک‌های ۳۵۰ خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:کمک‌های جمع‌آوری شده به دست بیش از یک هزار و ۶۶۰ نفر از مددجویان رسیده است.

او  تصریح کرد: خیرین زنجانی همزمان با اجرای پویش ایران همدل می‌توانند یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با اهدای کمک‌های خود به شماره کارت مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا از طریق کد دستوری # ۱۴* و یا نرم‌افزار‌های ۷۸۰، آپ، سکه، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال، گره ای از مشکلات مددجویان بگشایند.

محمدی قیداری ادامه داد: کمک‌هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف اقلام کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان مراقبت می‌شوند از جمله محور‌های در نظر گرفته شده در قالب ایران همدل است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان این‌که این پویش به صورت متمرکز کمک‌های هموطنان را جمع‌آوری و در راستای نیاز مددجویان حرکت می‌کند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.