مدیر شبکه رادیویی جوان معرفی شد

علی رضا مقصودی به عنوان مدیر شبکه رادیویی جوان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا مقصودی طی حکمی از سوی معاون صدای جمهوری اسلامی به عنوان مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد. او پیش‌تر در تاریخ ۲۴ آذر ۹۸ به عنوان سرپرست این شبکه رادیویی انتخاب شده بود.

مدیر جدید رادیوجوان طی سخنانی درباره مأموریت و نگاه جدید این شبکه رادیویی گفت: نگاه ما توجه به «گام دوم انقلاب اسلامی» است. بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این‌که جوانان، میدان‌دار اصلی جامعه هستند، رادیو جوان وظایفی دارد که بایستی به سمت فضای پر طراوتی که گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌است، حرکت کند. امید آفرینی در بین جوانان جزو وظایف ماست که الحمدلله رادیو جوان به آن سمت حرکت کرده است.

مقصودی با اشاره به حکم خود و مطالبات دکتر شاه آبادی، گفت: توجه به خلاقیت‌ها و شکوفایی جزو اولویت رادیو جوان است و ما قطعا از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده خواهیم کرد؛ ضمن اینکه بالابردن سطح کیفی برنامه‌ها و مهم‌تر از آن، توجه به امتداد پیام در رادیو در دستور کار ما خواهد بود.

از سوابق مقصودی می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم اقتصادی، مشاور قائم مقام صدا و سیما، مشاور عالی رسانه‌ای و معاون رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مشاور رئیس مرکز بسیج و مدیر تولید و فنی صدا و سیما و مدیریت گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.