در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چهارشنبه های امام رضایی همراه با مخاطبان رادیو جوان/«نجات یافتگان»؛جذاب ترین بخش برنامه

مقصودی گفت:ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه شب‌ها روی آنتن رادیوجوان می‌رود.

علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیو جوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارشنبه‌های امام رضایی رادیوجوان گفت: شبکه رادیویی جوان، حال و هوای شب‌های معنوی حرم امام رضا (ع) را چهارشنبه شب‌ها به صورت زنده از مشهدالرضا برای مخاطبان رادیوجوان روایت می‌کند، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه شب‌ها از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به صورت زنده از صحن آزادی حرم شریف ثامن الحجج، امام رضا علیه‌السلام روی آنتن رادیوجوان می‌رود.

وی ادامه داد: از جمله روز‌های وارده برای زیارت حضرت رضا (ع) چهارشنبه هر هفته است، چنان‌که اگر با خلوص نیت و معرفت نسبت به این امام همام همراه باشد، دارای پاداشی منحصر به فرد است.

مقصودی عنوان کرد: در روز‌ها و ماه‌های اخیر، برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند؛ در این شرایط شبکه رادیویی جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا علیه السلام را زیارت کنند.

وی افزود: از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده، برنامه «نجات یافتگان» است؛ بطوریکه با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در در حرم امام رضا (ع) شفا یافته‌است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش پس از بهبودی، با رادیوجوان گفت و گو می‌کند.

مدیر شبکه رادیو جوان اظهار کرد:یکی از قسمت‌های خاص برنامه، «گردشگری در حرم رضوی» است که به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، چهره‌های بزرگ مدفون در جوار مضجع شریف حضرت و ... می‌پردازد که برای مخاطبان این شبکه رادیویی جالب خواهد بود. «پویش عکس سلفی» جوان‌ها و نوجوان‌ها با حرمین شریفین امام رضا (علیه السلام) وحضرت معصومه (س) از بخش‌های پرطرفدار این برنامه است که هر روز شنوندگان از طریق فضای مجازی تصاویر خود را برای رادیو جوان ارسال می‌کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود.

 برنامه «با تو حالم خوبه» از جایگاه اختصاصی رادیوجوان واقع در صحن آزادی، روبروی گنبد طلایی امام رضا (ع) به روی آنتن می‌رود تا حال و هوای جوان‌هایی که در صحن‌های حرم مطهر امام رئوف حضور دارند را گزارش کند.

چهارشنبه هرهفته از ساعت ۲۰ تا ۲۱ شب مصادف با شب زیارتی حضرت رضا (ع) شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو اینستاگرام به نشانی @radiojavan.ir به صورت زنده بارگاه امام رضا علیه‌السلام را زیارت کنند.

گفتنی است، «سیروس رجبی» و «مجتبی حسنی» تهیه‌کننده‌های این برنامه، حسن خلقت دوست گوینده و ابوالفضل اینانلو گزارشگر این برنامه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.