رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حفظ حریم شخصی، خط قرمز سازمان سنجش است

خدایی گفت: سازمان سنجش مطلقا اطلاعات داوطلبان را به کسی نمی‌دهد، حفظ حریم خصوصی داوطلبان جزو خط قرمز‌ما است.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازمان سنجش مطلقا اطلاعات داوطلبان را به کسی نمی‌دهد، حفظ حریم خصوصی داوطلبان جزو خط قرمز‌ما است.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: به گفته برخی داوطلبان کنکور، مؤسسات انتخاب رشته و دانشگاه‌های غیرانتفاعی در موعد انتخاب رشته، پیامک‌های تبلیغاتی برای داوطلبان ارسال کرده‌اند که این موضوع را به مراجع ذی ربط ارسال کردیم تا بررسی شود.

خدایی درباره منشا نشر این اطلاعات توضیح داد: در سال‌های گذشته هم با این مسائل رو به رو بوده ایم، طبق بررسی ها متوجه شدیم که داوطلبان کنکور در کلاس‌های تقویتی و ... ثبت نام می‌کنند و این موسسات اطلاعات آن‌ها را بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

معاون وزیر علوم گفت: تنها جایی‌که سازمان سنجش اطلاعات داوطلبان را در اختیار آنها می‌گذارد، دانشگاه محل قبولی آنها است و این اطلاعات را تحت هیچ عنوانی در اختیار هیچ موسسه‌ای قرار نمی‌دهد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این سازمان به حفظ حریم خصوصی داوطلبان و قوانین آن پایبند است و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی افراد را در اختیار اشخاص و افراد غیرمسئول قرار نخواهد داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان سنجش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیجار
۱۱:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
با سلام ، هیچ گونه ثبت نامی تو کلاس ها و موسسات آموزش عالی نداشتم پس دلیل اس ام اس اومدن به من چی میتونه باشه ....!!
آخرین اخبار