سنگربان سابق تیم ملی فوتسال به راگا پیوست

مرتضی فراهانی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال پس از توافق با مسئولان باشگاه راگای تهران به این تیم پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال راگای تهران که فصل گذشته با نام فودکا در لیگ دسته اول حضور داشت، موفق شد با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند و پس از ۲ سال تهران را در مسابقات لیگ برتر فوتسال صاحب تیم کرد. تیم راگای تهران برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در اولین اقدام توانست محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و بازیکن فصل گذشته تیم گیتی‌پسند اصفهان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

همچنین آن‌ها موفق شدند مرتضی فراهانی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدمت بگیرند. فراهانی علاوه بر حضور در تیم ملی فوتسال، سابقه بازی در تیم‌های مقاومت البرز و ملی حفاری اهواز را در کارنامه خود دارد و از این حیث یکی از دروازه بانان با تجربه کشورمان به حساب می‌آید و قرار است فصل بعد از دروازه تیم راگا محافظت کند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال راگای تهران همچنین موفق شده با برخی از بازیکنان فصل قبل خود به توافق دست پیدا کرده و قراردادشان را تمدید کند. موسی حسن دوست، محمد اسد شیر، حسن احمدی، مهدی اسد شیر و مرتضی فرزانیان، از جمله بازیکنانی هستند که تیم فوتسال راگای تهران آن‌ها را برای فصل بعد حفظ کرده است. این تیم برای تقویت تیم خود در فصل آینده نیز ۵ خرید داشته است. مجید حاجی‌بنده، حمیدرضا ره‌انجام، مرتضی فراهانی، میلاد قنبرزاده و میثم نوری بازیکنانی هستند که پس از توافق با مسئولان باشگاه راگا تصمیم گرفتند به این تیم بپیوندند.

تیم فوتسال راگای تهران در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم هایپرشهر شاهین شهر برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار