تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر امروز بعدازظهر اولین تمرین خود را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضوری پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر امروز اولین تمرین خود را با سرمربی جدید یعنی وحید شمسایی برگزار می‌کند. این تمرینات قرار است از بعدازظهر امروز با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و از فردا بازیکنان گیتی پسند در ۲ نویت صبح و بعدازظهر زیر نظر وحید شمسایی به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر علاوه بر تمدید قرارداد با چند بازیکن ملی پوش، توانست چند بازیکن سرشناس هم به خدمت بگیرد تا به نوعی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر به حساب آید.


بیشتر بخوانید


مسئولان این باشگاه ابتدا موفق شدند قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، سعید احمد عباسی و علی اصغر حسن زاده را برای یک فصل دیگر تمدید کنند. همچنین سپهر محمدی، قدرت بهادری، علیرضا وفایی و چند بازیکن دیگر پس از صحبت با مسئولان گیتی پسند به این تیم پیوستند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های کراپ الوند قزوین، ستارگان ورامین، شهروند ساری، سوهان محمد سیما قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم فوتسال ستارگان ورامین برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار