گره ترافیکی خیابان شهید جعفری شهر حمیدیا باز شد

شهردار حمیدیا گفت: مشکلات ترافیکی و ایمنی خیابان شهید جعفری این شهر با اجرای طرح ایمن سازی در این خیابان مرتفع شد.

امیر شاکری، شهردار حمیدیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با افتتاح پل خلیج فارس، کارکرد خیابان شهید جعفری از یک خیابان درون محله‌ای به خیابان ارتباطی بین دو محور اصلی مدرس و شهید دشتی تبدیل شد.

او با بیان اینکه طراحی‌های هندسی و ترافیکی خیابان شهید جعفری برای این عملکرد طراحی نشده بود، افزود: حجم بالای ترافیک در این خیابان، مشکلات بسیاری را برای اهالی این منطقه و مغازه داران بوجود آورده بود، به همین منظور اجرای طرح ایمن سازی در این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

شاکری ادامه داد: پس از تصویب طرح ترافیکی این خیابان در شورای ترافیک شهرستان یزد، عملیات اجرایی این طرح با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه در حاضر عملیات جداسازی خیابان‌های منتهی به خیابان شهید جعفری در دست اجراست، اظهارداشت: خط کشی خیابان، نصب چراغ چشمک زن، تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و نیز آماده سازی طرح استانداردسازی ورودی انبار‌های مستقر در این خیابان و ابلاغ به مالکان آن ها، از جمله اقداماتی است که در قالب طرح ساماندهی ترافیک این خیابان انجام شده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: به منظور توسعه و زیباسازی سیما و منظر خیابان شهید جعفری، طرحی با محوریت ارتقاء فضای سبز و ساماندهی پیاده راه این خیابان در حال آماده سازی است که پس از تایید، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار