تحریم‌های ظالمانه آمریکا خللی در اجرایی پروژه‌های کرمانشاه ایجاد نکرد

استاندار کرمانشاه گفت : هرچند باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا، منابع اعتباری کشور محدود است در این شرایط دشوار اقتصادی، خللی در روند اجرایی پروژه‌های کلان عمرانی شهر کرمانشاه ایجاد نکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، تله کابین تاق بستان و معبر جدید کیهان‌شهر سه پروژه بزرگ و ماندگار برای کرمانشاه است.

او گفت : بی‌گمان این پروژه‌ها به رفاه و آسایش شهروندان کرمانشاهی، توسعه بیشتر کلانشهر کرمانشاه و رونق گردشگری در استان بسیار کمک می‌کند.

او افزود: تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک پروژه بزرگ است که به روان شدن ترافیک در ورودی شرقی استان کمک می‌کند.

بازوند ادامه داد: پروژه مهم تله کابین طاق بستان نیز به عنوان آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه، پس از ۲۰ سال اجرایی می‌شود و همچنین معبر جدید کیهانشهر نقشی بسیار مهم در تسهیل تردد شهروندان ساکن شرق شهر کرمانشاه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه به شکل گسترده‌ای پروژه آسفالت و پیاده رو سازی در سطح شهر کرمانشاه را با شتاب مناسب در دست اجرا دارد که این کار موجب رضایت شهروندان شده است.

بازوند افزود: شهرداری کرمانشاه در مقایسه با شهرداری‌های دیگر استان‌ها بسیار فعال‌تر است و شهر به یک کارگاه عملیاتی عمرانی شهری تبدیل شده است.

او گفت: شهردار کرمانشاه یک مدیر عملگرا، جهادی و پای کار است و باوجود چالش‌های اقتصادی موجود فعالیت‌های عمرانی در شهر نه تنها کمتر نشده بلکه بسیار پررنگ هم شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار