شهردار شهرکرد:

ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری به کار گرفته می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تحقق شهر هوشمند و اجرای پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان به کار گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست با شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه مسائل خدماتی عمرانی شهرداری شهرکرد نیازمند کار علمی و پژوهشی است اظهار داشت: این شهرداری آمادگی کامل دارد تا از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان استان در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، در اجرای شهر هوشمند و پروژه‌های مختلف استفاده کند.

او با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی در مسائل فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در راستای رفع مشکلات شهر کمک می‌کند، افزود: در سیستم مدیریت شهری باید از ظرفیت عظیم پارک علم و فناوری برای توسعه شهر استفاده شود.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: در دوره جدید فعالیت شهرداری شهرکرد، تمامی طرح‌ها و پروژه‌های شهر با مطالعات دقیق‌تر و بهره‌گیری از دانش متخصصان اجرا خواهد شد و در این رویکرد آمادگی هرگونه همکاری با پارک علم و فناوری استان را داریم.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری هم اظهار داشت: با تشکیل این پارک در استان ظرفیت خوبی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ایجاد شد تا بتوانند ایده‌های خود را تبدیل به ثروت کنند.

او با بیان اینکه ۱۳۷ تیم و ۶۸ شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری مستقر و فعال هستند، افزود: در آینده‌ای نزدیک پارک علم و فناوری استان تبدیل به مرکزی تأثیرگذار خواهد شد که مورد توجه غالب سرمایه‌گذاران و صاحب‌اندیشان قرار می‌گیرد.

پیرعلی با بیان اینکه عبور از خدمات سنتی و فیزیکی و حرکت به سمت شهر هوشمند از اولویت‌های شهرداری است، اضافه کرد: پارک علم و فناوری آمادگی دارد تا در راستای ایجاد شهر هوشمند با شهرداری شهرکرد همکاری کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار