دریادار خانزادی از برگزارکنندگان رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش تقدیر کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش تقدیر کرد.

دریادار خانزادی از برگزارکنندگان رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش تقدیر کرد‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم

صلح و امنیت پایدار بزرگ‌ترین دست آورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.

رزمایش نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.

اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ٩٩ ارتش ج. ا. ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه ای‌ترین کار‌ها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.

ایران اسلامی با وجود این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی‌ها در امان خواهد بود، چراکه سپید پوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده اند.

اینجانب به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار نموده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش ج. ا. ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار