آغاز نظارت بر بازار عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار در استان سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز نظارت بر بازار عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار در سراسر استان خبر داد و گفت: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اولویت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان گفت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس تقاضای مردم برای خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش افزایش‌یافته است.

او با اشاره به‌ضرورت رصد و نظارت بر بازار بیان کرد: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش غیرمعقول کسبه و مقابله با فروش کالای قاچاق ازجمله رویکرد‌های مهم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی در رونق تولیدات داخلی و اشتغال کشور سهیم باشند، ابراز کرد: در مقابل بازاریان و کسبه نیز موظف به نصب نرخ نامه و عرضه کالای داخلی باکیفیت هستند.

یحیایی با تأکید بر اینکه شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری این سازمان با شماره ۱۲۴ گزارش دهند، گفت: جلوگیری از هرگونه کمبود اقلام نوشت‌افزاری و پوشاک در بازار از دیگر رویکرد‌های مهم این سازمان است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار