مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان سمنان خبرداد؛

نظارت والدین بر فرزندان باپرداخت کمترین هزینه

عرب پور با اشاره به شروع سال تحصیلی و آموزش مجازی گفت: والدین می توانند برفرزندانشان با پرداخت کمترین هزینه ازطریق دستگاه اندروید باکس نظارت کنند.

محمدرضا عرب پور مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به شروع سال تحصیلی و آموزش مجازی گفت: رهبر انقلاب اسلامی در جلسه بامسئولان آموزش پرورش تاکیدکرد که آموزش‌های مجازی نباید به دانش آموزان آسیب واردکند.

او افزود:آموزش والدین در حوزه سوادرسانه‌ای ونظارت آن‌ها بر استفاده فرزندانشان از آموزش مجازی منجر به پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی به دانش آموزان می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان سمنان ادامه داد:اندروید باکس نیز یکی از ابزاری است که میتواند از آسیب‌های وارده به دانش آموزان پیشگیری کند.

عرب پور اضافه کرد:دستگاه اندروید باکس وسیله‌ای است که گوشی هوشمند وفضای آن را در قالب تلویزیون برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

او گفت: دستگاه مدنظر تمام پیام رسان‌های داخلی ازجمله شادو تمام پیام رسان‌های خارجی و برنامه پخش زنده را با اینترنت خانگی پشتیبانی می‌کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: اینترنت تمامی پیام رسان‌های داخلی رایگان است.

عرب پور در پایان با اشاره به اینکه اندروید باکس روی تمامی تلویزیون‌ها نصب می‌شود گفت: نکته حائز اهمیت این دستگاه نظارت آسان والدین بر فرزندانشان و هزینه پایین خرید دستگاه است که استان سمنان ومازندران در این امر پیش قدم هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.