نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نیروی انتظامی همیشه در همه صحنه‌ها کارساز بوده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده به گونه‌ای که همیشه در همه صحنه‌ها کارساز بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان به ویژه سالروز شهادت امام سجاد (ع) با قدردانی از زحمات فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان این نیرو در انجام مأموریت‌های محوله اظهار داشت: بایستی در همه حال برای خدا کار کنیم که طبعا همه مجموعه نیروی انتظامی چنین خصلتی دارند.


بیشتر بخوانید


او با تقدیر و تشکر از سردار غلامزاده فرمانده سابق انتظامی استان و آرزوی توفیق برای سردار امان اللهی افزود: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده به گونه‌ای که همیشه در همه صحنه‌ها کارساز بوده است که می‌توان به مدیریت ستودنی ناجا در بروز بلایای طبیعی و خدمت رسانی مجاهدانه و متعهدانه کارکنان این نیرو به شهروندان آسیب دیده اشاره کرد.

در این آیین اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری نیز با تقدیر و تشکر از اقدامات به موقع ناجا ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل و همدلی بین مجموعه نیروی انتظامی و شورای تامین بتوان امنیت مطلوبی همچون گذشته در سطح استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.