رفع نقاط حادثه خیز درون شهری در ایذه

فرماندار ایذه گفت: شهرداری ایذه کلیه عملیات اجرایی رفع نقاط حادثه خیز درون شهری شهرستان را هر چه سریعتر به اتمام برساند.

لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: شهرداری ایذه کلیه عملیات اجرایی رفع نقاط حادثه خیز درون شهری شهرستان را هر چه سریعتر به اتمام برساند و با هماهنگی پلیس راهور نسبت به بررسی و بروز رسانی عملکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و کلیه سرعتگاه‌های واقع در معابر اصلی را به صورت استاندارد اصلاح و خط کشی معابر عمومی بویژه گذره‌های عابر پیاده اقدام کنند.

او بیان داشت: مدیریت توزیع برق شهرستان با همکاری و هماهنگی شهرداری‌ها نسبت به تامین و تعویض کلیه روشنایی معابر و بلوار‌ها اقدام نمایند و شهرداری‌ها با هماهنگی و همکاری پلیس راهور نسبت به تهیه و نصب تابلو‌های راهنمایی رانندگی، تابلوی راهنمای مسیر در کلیه نقاط ضروری اقدام کنند.

لامی زاده افزود: با توجه به درخواست مکرر عابرین، کسبه در خصوص پارک وانت بار‌های میوه فروشی و ایجاد ترافیک و مزاحمت مقرر گردید شهرداری نسبت به ساماندهی آن‌ها در مکان مناسب اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار ایذه تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که اعضای کارگروه تخصصی درون شهری از ترمینال داشتند شهرداری جهت رفع مشکلات، کمبود‌ها و کاستی تامین و نصب وسایل سرمایشی و گرمایشی در سالن عمومی، تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی، آبسرد کن، دستگاه ضدعفونی کننده را در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: اداره راه و شهرسازی با توجه به اتمام عمده عملیات اجرایی جاده ایذه _باغملک نسبت به نصب تابلو‌های راهنمایی، نصب علائم هشدار، نصب جدا کننده، نصب گارد ریل پل‌ها _خط کشی و…. اقدام کنند و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات لازم جهت رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح و ایمن سازی محور‌های اصلی و پرتردد، تهیه و نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگیو تابلوی راهنمای مسیر اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.