مظلومی: تعویق مسابقات فوتبال جوانان تصمیم عجیبی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در رابطه با لغو اردوی این تیم و همچنین تعویق مسابقات صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومی (سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان) پس از لغو اردوی این تیم و با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ظاهرا گفته شده بعضی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواستار تعویق بازی‌ها شده اند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود. به نظرم مسئولان برگزاری بازی‌ها تصمیم عجیبی گرفته اند و اگر قرار بود این رقابت‌ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می‌شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ آغاز بازی‌ها باقی مانده و تیم‌ها برنامه‌های آماده سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده اند.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: ما هم برنامه‌های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشم داشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه‌ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعا عجیب است. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده، اما در هر صورت باید برنامه تازه‌ای تدوین شود.

مظلومی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشور‌های شرکت کننده اعلام شود تا بتوانند برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه‌ای نیست و کشور‌ها باید زمان کافی برای تنظیم زمان بندی اردو‌ها را در اختیار داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گ
۰۹:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
شما هم پدیده عجیبی هستی در اظهار فضل ونظر کارشناسی
آخرین اخبار