نبی: امیدوارم بازی‌های نمایندگان ایران، پخش زنده تلویزیونی داشته باشد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌ای برای AFC فرستاده ایم، اما تاکنون جواب آن نیامده و ما امیدواریم بازی‌های نمایندگان ایران، پخش زنده تلویزیونی داشته باشد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص پخش نشدن دیدار های نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از شبکه های تلویزیونی اظهار داشت: سازمان صداوسیما با بخش تجاری AFC قراردادی داشته که این نماینده فوت کرده و  ما  انتظار داریم که بازی های تیم های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شود.

او ادامه داد: انتظار داریم هرچه زودتر این موضوع توسط AFC برطرف شود. همانطور که می‌دانید چهار نماینده ایران با هزینه‌هایی که متحمل شده‌اند به قطر سفر کرده‌ تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. هر کدام از این تیم‌ها حامیان مالی دارند و مبالغی از آن‌ها دریافت شده و آن‌ها نیاز دارند که مسابقات تیم‌های ایرانی به صورت زنده از تلویزیون پخش شود، زیرا این مسئله هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی برای نمایندگان ایران مهم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه AFC پاسخ نامه فدارسیون را داده است یا خیر، بیان کرد: ما نامه را دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. البته روز‌های شنبه و یکشنبه در شرق آسیا روز‌های تعطیل هستند.

او در مورد اینکه چرا نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال در قطر حضور ندارند، خاطر نشان کرد: در چند ماه های گذشته جلساتی را با چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم و کار‌ها را به اتفاق یکدیگر در کشور خودمان و فدراسیون و باشگاه پیش بردیم. با وجود مشکلاتی که داشتیم کار‌های خوبی انجام شد. ما هم پیشنهاد کردیم ۲ نماینده از فدارسیون به قطر بروند و موضوعات مختلف را در آنجا هدایت و پیگیری کنند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به ازای هر نماینده کارت بازی یک بازیکن را کم می‌کند که به این ترتیب درست نبود که از تعداد بازیکنان کم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار