همزمان با امضای توافق سازش بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، تظاهراتی علیه این توافق ننگین در مقابل کاخ سفید برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، موج اعتراضات نسبت به توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی به پایتخت آمریکا رسید. بیش از ۵۰ سازمان و انجمن اسلامی و عربی آمریکایی قرار است روز سه شنبه تظاهراتی در اعتراض به علنی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را در خارج از کاخ سفید برگزاری کنند.

سازمان دهندگان این اعتراض خواهان عدم توافق عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی هستند، رژیمی که کماکان به اشغالگری خود و الحاق سرزمین‌های دیگر فلسطین، سیاست اشغال، تبعیض و محاصره مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

این تظاهرات همزمان با مراسم امضای توافق رسمی عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با بحرین و امارات صورت می‌گیرد. این مراسم با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات و مقامات آمریکا روز سه شنبه در کاخ سفید برگزار می‌شود.

دونالد ترامپ پس از گذشت تنها ۲۹ روز از اعلام توافق امارت و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط، جمعه گذشته (۱۱ سپتامبر) اعلام کرد که بحرین و رژیم صهیونیستی نیز برای عادی سازی روابط به توافق رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
من یه سوال دارم :
_امارات و بحرین وقتی برای امنیتشون به حمایت اسراییل نیاز دارند, چطوری میخواستن با اسراییل دشمنی کنن ؟؟؟

بازی نخورید !

تا ایران هست , اسراییل رنگ امنیت نخواهد دید - انشالله
آخرین اخبار