بازار خودرو در مشهد راکد است

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: به دلیل نوسانات نرخ خودروی داخلی و خارجی، بازار این وسیله نقلیه در مشهد راکد است و معامله‌ای انجام نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا حیدری رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: در مدت یک هفته اخیر قیمت خودرو‌های ساخت داخل و خارج از کشور ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافته است، هرچند طی دو یا سه روز اخیر قیمت خودرو‌های داخلی به میزان ۴۰ تا ۵۰ میلیون ریال در هر خودرو رو به کاهش نهاده است.

او افزود: به دلیل نوسانات قیمت خودرو، رکود بازار و افزایش هزینه‌های نمایشگاه، از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ درصد از نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد پروانه کسب خود را باطل کرده‌اند.
بیشتربخوانید


رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد ادامه داد: امیدواریم قیمت خودرو در بازار ثابت شود تا تولیدکنندگان خودرو به تعهدات خود عمل کرده و خودرو به حد کفایت در بازار عرضه کنند و تعادل در عرضه و تقاضای این محصول به وجود آید.

حیدری بیان کرد: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت خودرو این کالا از حالت مصرفی خارج و به حالت کالایی سرمایه‌ای درآمده است و این مهم بر روی عرضه و تقاضا در بازار تاثیر می‌گذارد.

 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.