ضرورت مقابله با پدیده اراذل اوباش نوظهور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه خواستار برخورد با پدیده اراذل اوباش نوظهور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالقاسم کیانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه گفت: اراذل و اوباش‌هایی تحت عناوین نوپدید و نوظهور اقدام به قدرت نمایی، تحریک و تهدید همدیگر در فضای حقیقی و مجازی می‌کنند که به مراتب درگیری و ناهنجاری‌ها از سوی آنان بیشتر بوده که مرجع قضائی با دستورات قاطع و سریع خود اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد.

او با تاکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی و تعاملی بین دستگاه قضائی و انتظامی، افزود: مرجع قضائی پشتیبان قوی برای نیروی انتظامی در جهت مقابله با پدیده شوم اراذل اوباش است که خوشبختانه با درایت هوشمندانه و مدیریت پلیس و رصد و کنترل اراذل ، امنیت در شهرستان حاکم است.

کیانی با بیان این که استقرار امنیت مستلزم مشارکت همگانی همراه با سرعت و مدیریت هوشمندانه پلیس است، گفت: امنیت مقوله‌ای است که شهروندان و دولت همراه با یکدیگر در تامین آن سهیم هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه افزود: میان امنیت و توسعه رابطه متناسب و تنگاتنگی برقرار بوده که تجارب بشری علی الخصوص در عصر حاضر این واقعیت را به اثبات رسانده که هر تکاپو و هر خلاقیتی صرفا در کشوری آرام و سالم در تمامی بعد‌ها پدید می‌آید به مراتب ناامنی و احساس ترس و آشفتگی در تمامی عرصه مانع پیشرفت و رشد تکنولوزی می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار