اعتراض مخالفان نتانیاهو در برابر کاخ سفید

همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در کاخ سفید برای امضای توافق خیانت به مردم فلسطین، مخالفان بنیامین نتانیاهو در تظاهراتی در برابر کاخ سفید، خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از صهیونیست‌های چپ‌گرا ضمن حضور در مقابل ساختمان بلر در واشنگتن دی سی، محل اقامت بنیامین نتانیاهو علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شعارد دادند.

تظاهرکنندگان دست‌نوشته هایی با عناوینی همچون «اعتراض برای کشورمان خوب است» را به همراه داشتند. «نه به فساد - بله به صلح»، «بی بی فاسد است»، «رشوه خواری، کلاهبرداری و اعتماد شکنی» و «بی بی استعفا» در دست داشتند.

تا ساعاتی دیگر، مراسم امضای توافق‌نامه‌های صلح بین رژیم صهیونیستی و امارات با بحرین در کاخ سفید برگزار می‌شود. قبل از مراسم، نشستی میان نتانیاهو و ترامپ برگزار می‌شود و پس از آن جلسه دیگری با حضور نمایندگان ۴ کشور برگزار خواهد شد.

منابع خبری پیش از این اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه وزرای خارجه امارات و بحرین برای دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا و امضای توافق ننگین با این دو کشور و خیانت به مردم فلسطین، وارد کاخ سفید شدند.

همزمان گروه‌های حامی فلسطین هم در برابر کاخ سفید حضور پیدا کردند و شعارهایی همچون «فلسطین آزاد» سر دادند. 

پروند نتانیاهو درباره فساد اقتصادی و سوء استفاده از قدرت در راستای مقاصد سیاسی همچنان باز است و به طور منظم نوبت‌های دادگاه او برگزار می‌شود. دادستان رژیم صهیونیستی نخست‌وزیری فردی را که به فساد اقتصادی متهم است، یک شکست اخلاقی بزرگ برای صهیونیست‌ها بشمار می‌رود.

وی که از حضور معترضان در قدس اشغالی در امان نیست  و به طور مرتب شاهد اعتراضاتی از سوی آن‌هاست، اکنون در واشنگتن هم شاهد ابراز نارضایتی صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار