رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی الزامی است

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، از لزوم سخت‌گیری در مورد رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی رانندگان تاکسی در پی شیوع موج سوم ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجادسلیمانی مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز و توصیه پزشکان مبنی براحتمال گسترش شیوع بیماری کرونا در کشور، از تداوم عملیات ضدعفونی مستمر ناوگان و تشدید اجرای طرح برخورد با رانندگان خودرو‌های تاکسی فاقد ماسک خبر داد و گفت : برای بار اول سه روز توقیف خودرو و درصورت تکرار علاوه بر جریمه به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

او ضمن قدردانی از رانندگان تاکسی و اتوبوس که همواره نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت : در راستای صیانت از حقوق این خانواده بزرگ و شرافتمند با معدود رانندگانی که دستورالعمل های بهداشتی به‌خصوص استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند به جد برخورد خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: به همین منظور این سازمان در پی اخذ احکام قضایی و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا استفاده نکردن از ماسک توسط رانندگان را به عنوان یک تخلف محسوب کرده که در همین راستا بیش از ۹۶ دستگاه خودرو تاکسی فاقد ماسک توسط بازرسان تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور اعمال قانون شدند.

او با بیان اینکه بنا بر آمار‌های اعلام شده از سوی نهاد‌های مرتبط ۲۶ درصد از انتقال ویروس کرونا از طریق حمل ونقل عمومی صورت می‌گیرد، افزود: تاکید و تلاش سازمان بر این است که مسافران تاکسی نیز از ماسک استفاده کنند، زیرا رانندگان تاکسی از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا چرخه استفاده از ماسک کامل باشد و شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار