رسیدگی به بیش از هزار پرونده کالا، بهداشت و درمان در خراسان جنوبی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رسیدگی به یک هزار و ۱۸۶ پرونده در بخش کالا، بهداشت و درمان از ابتدای امسال خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در بخش کالا و خدمات به ۹۶۸ پرونده و در بخش بهداشت و درمان به ۲۱۸ پرونده رسیدگی کرده است.

او افزود: از ابتدای امسال ۲۱۲ پرونده تخلف مربوط به خواروبار فروشان، ۸۸ پرونده مربوط به نانوایان و ۷۱ پرونده تخلف میوه و تره بار در سطح استان توسط تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی رسیدگی شده است.


بیشتر بخوانید


اشرفی تصریح کرد: این ۲۱۲ پرونده به علت عدم درج قیمت کالا، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور به مبلغ ۱۰۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۶۶۸ تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: با بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی ۸۸ پرونده تخلف نانوایان به علت عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی محکوم به پرداخت ۹۳ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۵۹۶ تومان جزای نقدی شدند.

او گفت: ۷۱ پرونده تخلف میوه فروشان به علت عدم درج قیمت کالا، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور ۱۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۹۰ تومان جریمه شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.