مدیرکل گمرگ استان ایلام :

صادرات ایران به عراق از مرز مهران به اوج خود می‌رسد

غلامی با اشاره به توافق دولت‌های ایران و عراق گفت: این توافق که فعالیت مرزی در امر تجارت را از ۲روز در هفته به تمام ایام هفته تبدیل کرده، صادرات در مرز مهران را به اوج خود می‌رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛روح الله غلامی مدیرکل گمرگ استان ایلام گفت: با روزانه‌شدن فعالیت تجاری مرز مهران، این مرز در مسیر اوج‌گیری فعالیت صادرات خود است.

مدیرکل گمرگ استان ایلام بیان کرد: تعویق فعالیت تجاری مرز مهران ناشی از شیوع کرونا و سپس آغاز فعالیت ۲ روز در هفته این مرز هرچند بر روند صادرات در این مرز تاثیر گذار بوده، اما نتوانسته است مانع قطع فعالیت صادراتی شود.

او با اشاره به صادرات مرزی به لحاظ شرایط کرونایی افزود: علی‌رغم شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌های دو کشور، بیش از ۱۴ میلیون دلار کالا و خدمات از مرز مهران صادر شده است.

غلامی توافق اخیر حاصله بین دو کشور ایران و عراق را توافقی راهگشا در امر صادرات دانست و اعلام کرد: این توافق که فعالیت مرزی در امر تجارت را از دو روز در هفته به تمام ایام هفته تبدیل کرده است، صادرات در مرز مهران را به اوج خود می‌رساند.

مدیرکل گمرگ استان ایلام با اشاره به امنیت ۱۰۰ درصدی مرز مهران، مهیابودن امکانات زیرساختی این مرز و همچنین تلاش شبانه‌روزی مسئولان مرتبط با حوزه صادرات در مرز مهران اظهار کرد: مرز مهران مناسب‌ترین مرز برای صادرات و مورد وثوق تجار و بازرگانان در دوره فعلی و گذشته بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.