جهاد اسلامی: موشک‌های غزه پیامی برای شکستن غرور آمریکا و اسرائیل بود

رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد موشک‌های غزه پیام فلسطینیان به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود مبنی بر اینکه غرور آنان را می‌شکنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، دکتر محمد الهندی، رئیس اداره سیاسی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که فلسطینیان با موشک‌های پرتاب شده از سوی نوار غزه پاسخ غرور آمریکا و رژیم صهیونیستی را دادند.

او در مصاحبه با رادیو «القدس» اعلام کرد: موشک‌های غزه پیامی برای شکستن غرور آمریکا و اسرائیل بود و فصل الخطاب برای کسانی است که حق با آنان است.

این مسئول فلسطینی افزود: نبرد در مرحله آتی در نوار غزه خواهد بود جایی که اشغالگران آن را مرکز پروژه صهیونیستی خود قرار داده‌اند و مقاومت غزه آغازی بر پایان این پروژه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه آزمایش حقیقی نشست‌های دبیران کل مقاومت ترجمه عملی آن چیزی که بر روی زمین رخ می‌داد و توافق بر راهبری ملی بود، تاکید کرد: مسئله فلسطین جوهره نبرد در منطقه است و وحدت فلسطینیان تاثیر بالایی در مقابله با پروژه‌های مشکوک دارد.

الهندی گفت: توافقنامه عادی سازی روابط برای خدمت به دونالد ترامپ در کمپین انتخاباتی اوست و ترامپ برای ماندن در کاخ سفید بدون توجه به اعتبار سیاست‌های خارجی آمریکا هر کاری انجام می‌دهد.

او درباره نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در بحرانی حقیقی قرار دارد لذا وزاری خارجه کشور‌های عربی کوچکی را به کار گرفته است و متوهم است که با این عادی سازی می‌تواند از مسئله فلسطین عبور کند.

مدیر اداره سیاسی جهاد اعلام کرد: توافقنامه عادی سازی تنها چهره کشور‌هایی را فاش کرد که به کاخ سفید رفتند تا مردم فلسطین بار دیگر فریب نخورند وهمه بدانند که آمریکا بر این کشور‌ها حکومت می‌کند و در امور داخلی آنان مداخله کرده و این کشور‌ها نمی‌توانند برای خود تصمیم گیری کنند.

الهندی افزود: سالهاست تلاش می‌کنند تا نشان دهند که اسرائیل خطری برای این کشور‌ها نیست بلکه باید با با اسرائیل همراه شوند تا درگاه حمایت از آنان در برابر خطر ایران قرار گیرد. رژیم‌هایی که توهم حمایت اسرائیل از خود را دارند باید بدانند که اسرائیل می‌خواهد آنان ضعیف بمانند تا همیشه بدان نیازمند باشند.

او نبود ملت‌های عربی در این عرصه را به دو دلیل مرتبط دانست اول چارچوب مذاکرات با رژیم صهیونیستی که موضع ملت‌ها را بسیار تضعیف کرد و دوم مسائل داخلی کشور‌های عربی که مسئله فلسطین را برای آنان غیر فوری نشان می‌دهد.

مدیر اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان تاکید کرد که با قرار گرفتن مسئله فلسطین در مسیر طبیعی خود اقدامی مردمی-عربی خواهیم داشت و این ملت‌ها به ثبات خواهند رسید و هرگز در نبرد‌های بی‌پایان باقی نخواهند ماند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین حمله به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی در شمال و مرکز نوار غزه داشتند.

المیادین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تعداد دیگری راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی پیرامون غزه شلیک کردند و سامانه پدافندی گنبد آهنین در تلاش بر آمده تا با این راکت‌ها مقابله کند.

سرایا السلام، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای کوتاه پس از این حملات اعلام کرد: این حملات در پاسخ به گلوله باران مواضع مقاومت و در چارچوب معادله گلوله در مقابل گلوله است و مقاومت حملات راکتی و موشکی به سوی مواضع صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار