فوت راننده تاکسی یاسوجی براثر کرونا

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: با وجود فوت یکی از رانندگان تاکسی به علت کرونا لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای رانندگان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ضرغام خلقی پور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: رانندگان تاکسی با توجه به ارتباط با افراد مختلف رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

با توجه به ممنوع بودن سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی ها در ایام کرونا، باید کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران تقسیم شود.

ضرغام خلقی پور با بیان اینکه تاکنون ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج کمک و حمایت نشده است و هر چه هزینه کرده ایم از محل اعتبارات داخلی بوده است افزود: متولیان و مسئولان مربوطه اعتبار لازم برای کمک به تاکسی ها را در نظر بگیرند.

او افزود: تاکنون یکی از رانندگان تاکسی یاسوج بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده و تعدادی از رانندگان تاکسی در این شهر نیز به کرونا مبتلا شده اند و خودم نیز به کرونا مبتلا شدم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: ۱۰۳۰ دستگاه تاکسی زرد، ۱۲۵۰ تاکسی موقت، بیسیم و آژانس تلفنی و تعدادی نیز تاکسی اینترنتی در شهر یاسوج فعالیت دارند و کار جابجایی مردم را انجام می دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.