تغییر رویکرد کمیته امداد لنده به سمت اشتغال و مسکن

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده از اجرای بیش از ۲۰ طرح اشتغال زایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیر محمود بصیری فرد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده از اجرای بیش از ۲۰ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

امیر محمود بصیری فرد با اشاره به ضرورت توجه به اشتغال زایی و ساخت مسکن محرومان در شهرستان لنده گفت: تغییر رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) از رویکر حمایتی به سمت اشتغال زایی و توجه به توانمند سازی یکی از مهمترین نیاز‌هایی است که در سرفصل‌های کاری کمیته امداد حاکم شده است.

او افزود: اوج فعالیت‌ها با اجرای ۱۵۸ طرح اشتغال زایی در زمینه‌های تولیدی، صنفی، صنعتی، دامداری و دامپروری با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده بیان کرد: امسال نیز بیش از ۲۰ طرح با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال در حوزه‌های شغلی مختلف به متقاضیان طرح‌های مختلف تسهیلات از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.
 
او گفت: برابر دستورالعمل‌ها تا کنون ۱۰۰ نفر دیگر به بانک‌های عامل معرفی شدند که امیدواریم بانک‌ها نیز همکاری لازم را برای این جهش اشتغال زایی داشته باشند.

بصیری فرد افزود: در بحث مسکن محرومان پارسال ۱۸ مورد با همکاری بنیاد علوی با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شد که رویکرد خوبی در حوزه مسکن داشته ایم.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده بیان کرد: در بحث بیماری کرونا نیز با همکاری بنیاد علوی به ۲۸۰ خانوار با مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.