با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح؛

مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح منصوب شد

با حکم امیر حاتمی، سرتیپ فرشاد نجفی پور به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح منصوب شد.

مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح منصوب شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح با حضور وزیر دفاع؛ روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، معاونین و مدیران عامل سازمان‌های وزارت دفاع در ستاد سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) و زیرمجموعه‌های آن را یکی از سازمان‌های مهم و محوری وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان خدمات رسان به کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان مأموریت ویژه ساتا در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح دارای نقش آفرینی‌های متعدد و ارزشمندی در سطح جامعه بوده و بر پایه برنامه ریزی دقیق، خردورزی، مدیریت شایسته و مطلوب، بایستی فرایند خدمت رسانی به آحاد شاغلین نیرو‌های مسلح و به ویژه بازنشستگان نیرو‌های مسلح را به شایستگی هر چه بهتر انجام دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق، فرصت بی بدیل و یک مسئولیت الهی است اظهارداشت: آنچه در وزارت دفاع به ویژه در سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در ایجاد رضایت‌مندی و خدمت رسانی به شاغلین و پیشکسوتان معزز نیرو‌های مسلح انجام می‌گیرد، مصداق عمل صالح است و خداوند این توفیق را به کارکنان مجموعه ساتا عنایت فرموده تا این عمل صالح را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهداء، جانبازان و ایثارگرانی که بخشی از جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح هستند گفت: ما به واسطه ایثارگری ها، جانفشانی‌ها وخون‌هایی که برای انقلاب و نظام اسلامی نثار شده است، در این مناصبِ خدمت نشسته ایم و بایستی به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و منویات فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که عمل و دستیابی به آن بسیار مهم است، مؤمن و ثابت قدم باشیم.

امیر سرتیپ حاتمی تعهد و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و مومن ایران اسلامی و تلاش در حل مشکلات مردم را یکی از مولفه‌های اصلی مدیران جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: همه مدیران و خادمان نظام باید دست به دست هم دهیم و با هماهنگی، انسجام و تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداریم.

وزیر دفاع با اشاره به نقش حساس سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های مختلف مأموریتی خود، گفت: حوزه‌های اجتماعی، اقتصاد و خدماتی نیرو‌های مسلح از مولفه‌های مهم و تاثیر گذار قدرت آفرینی یک کشور محسوب می‌شود و استکبار جهانی و نوکران خود فروخته شان، در صدد اند تا با تخصیص بودجه‌های کلان و تحریم‌های ظالمانه و جنگ نرم روحیه انقلابی مردم و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و تخریب کنند.

وی یکی از لازمه‌های موفقیت هر چه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی را پاسخگو بودن و رضایت‌مندی جامعه هدف این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز ساتا در حوزه اجتماعی با افزایش طرح‌های رفاهی، حمایتی، بیمه و درمانی چتر حمایتی خود را در سراسر کشور گسترش داده و وظایف مهمی در این حوزه عهده دار است.

امیر حاتمی درخصوص استمرار پیشرفت و تعالی روز افزون ساتا خاطرنشان کرد: ساتا باید مأموریت‌های خود را بر پایه تغییر و تحولات اجتماعی و تفکرات جدید بطور مستمر و مؤثر ادامه و ارتقاء دهد.

امیر سرتیپ حاتمی در پایان از زحمات و تلاش‌های ابراهیم محمودزاده مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در طول خدمت در این سازمان بزرگ قدردانی کرد و برای امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور که از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون کرد.

گفتنی است که امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور تا کنون در سمت جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار