بازدید مدیر عامل ایران‌خودرو از نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع

مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو از بخش های مختلف نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل ایران‌خودرو از نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاعبه گزارش   حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو با حضور در نمایشگاه "نهضت قطعه سازی" وزارت دفاع از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو در جریان این بازدید اظهار کرد: از سال گذشته همکاری شرکت ایران‌خودرو و صنعت دفاعی در راستای قطع وابستگی و تقویت داخلی سازی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد افزود: شاهد محصولات و دستاورد‌های ارزشمندی در نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع بودیم که در مورد نیاز عرصه ملی و مردم عزیز است و انشاءالله تعامل و سطح همکاری با بخش دفاع افزایش خواهد یافت.

مقیمی با بیان اینکه در زمینه تأمین توروبو شارژ و باتری قرارداد‌هایی از قبل داشتیم افزود: انشالله طی روز‌های آتی زمینه‌های جدید همکاری خود را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۲:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با سلام میخواستم از زحمات وزارت دفاع که تا کنون بدون هیچ حاشیه ای در تمام مراحل صنعتی و حتی بهداشتی به صورت جهادی وارد عمل شده تشکر و قدردانی کنم ای کاش همه وزارت خانه ها مثل این وزارت خانه بود سالم ، با آگاهی و هدفمند دور از هر حاشیه ای
آخرین اخبار