آغاز تعویض پلاک اینترنتی خودرو‌ها در خراسان رضوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک خودرو‌ها در مشهد از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طرح نوبت‌دهی اینترنتی خدمات شماره‌گذاری خودرو با توجه به ضرورت اجرایی آن، لزوم کاستن ازدحام در شرایط شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، رعایت توصیه‌های بهداشتی و وضعیت قرمز خراسان رضوی در این مراکز اجرایی شد.

او افزود: بر این اساس از روز شنبه ٢٩ شهریور ماه ارائه خدمات پلاک خودرو فقط با نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: کاهش مراجعات حضوری، پرهیز از ازدحام مردم، مدیریت مراجعات به مرکز تعویض پلاک و حذف زمان انتظار برای متقاضیان در صف تعویض پلاک خودرو از مزایای این طرح است.

سرهنگ دهنوی بیان کرد: با اجرای نوبت‌دهی اینترنتی، خدمات شماره‌گذاری خودرو در صورت تکمیل بودن مدارک ظرف کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: در این چارچوب ۱۱ خدمت نظیر نقل و انتقال مالکیت، احراز محل سکونت، صدور سند سبز المثنی، فک رهن، اصلاح مشخصات، پلاک المثنی، اختصاص پلاک مجازی خودرو و صدور تاییدیه نقل و انتقال المثنی در سامانه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: هر دو مرکز تعویض پلاک فعال در مشهد در سامانه" نوبت‌دهی تعویض پلاک" از امروز بارگزاری شده‌اند. ارائه خدمت به خودرو‌های سواری و موتورسیکلت فقط در مرکز شماره ١ واقع در بلوار ساجدی مشهد صورت می‌گیرد، اما در مرکز شماره ٢ واقع در رباط طرق به مالکان همه انواع وسایل نقلیه خدمات ارائه می‌شود.

سرهنگ دهنوی بر نوبت‌دهی اینترنتی برای همه خدمات مراکز تعویض پلاک خودرو تاکید و اظهار کرد: بر این اساس هر فرد حقیقی و هر کد ملی در هر روز فقط یک نوبت دریافت می‌کند و بیشتر از آن امکانپذیر نیست.

او زمان ارائه خدمات پلاک خودرور را ساعات ٧ تا ١٤ اعلام کرد و افزود: همچنین حضور مراجعان بر اساس نوبت در ساعت و تاریخ مشخص شده الزامی است. در صورت حضور نداشتن در ساعت مقرر، از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همچنین بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی تاکید کرد و ادامه داد: از ورود افراد بدون ماسک صورت در مراکز تعویض پلاک ممانعت می‌شود.

سرهنگ دهنوی بیان کرد: شهروندان مشهدی در صورت هرگونه ابهام می‌توانند بطور ۲۴ ساعته از طریق تماس با شماره تلفن ٣٧٦٧٠٤١٦ نسبت به رفع ابهام و دریافت پاسخ اقدام کنند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.