تریلر بازی PES 2021 منتشر شد

شرکت کونامی با انتشار تریلری بازی PES 2021 را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کونامی امروز یک بسته الحاقی جدید برای عنوان  PES 2020 عرضه کرد که شامل محتوای بازی PES 2021 و داده‌های به روز شده برای بازی PES 2020 بود. حال شرکت کونامی با انتشار یک تریلر، جشن انتشار این بازی را گرفته است. عنوان PES جزو پرطرفدارترین عناوین رایانه‌ای است که قوی‌ترین رقیب  عنوان FIFA نیز به شمار می‌رود.

شرکت کونامی امسال از سری جدید PES رونمایی نخواهد کرد و این شرکت خود را به آپدیت بازی PES 2021 محدود می‌کند؛ گفتنی است  بازی PES 2020 سال گذشته منتشر شد. نسخه‌های بروزرسانی سری PES 2021 برای PS4 و Xbox one اکنون در دسترس هستند و نسخه دیجیتالی این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر تنها در steam عرضه خواهد شد.

تمام ویژگی‌های PES 2020

با دریافت بروزرسانی جدید PES 2020، کاربر محتوای ذخیره شده خود را از دست نخواهد داد و تمامی دستاورهای گیمر در بازی باقی خواهند ماند. علاوه بر این، آخرین اطلاعات بازیکنان و تیم‌ها برای فصل جدید نیز وجود خواهد داشت؛ همچنین حالت منحصر به فرد UEFA EURO2020 از بازی حذف نخواهد شد و گیمرها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

شرکت کونامی به دلیل تاخیر در زمان نقل و انتقالات فصل آینده فوتبال قصد دارد در صورتی که کم‌ترین تغییری در بازیکنان هر تیم به وجود بیاید، آن را از طریق یک بروزرسانی کوچک در دسترس کاربران قرار دهد.

طبق گفته شرکت کونامی، بازیکنانی که PES 2020 یا PES2020 Lite بازی می‌کنند، می‌توانند درصورت خرید نسخه باشگاهی ۲۰ درصد برای خرید بسته الحاقی PES 2021 تخفیف دریافت کنند. علاوه بر این اگر کاربران خرید خود را تا تاریخ ۲۹ اکتبر سال جاری از طریق منوی داخل بازی انجام دهند شامل این تخفیف نیز می‌شوند.

بازی PES 2021

تریلر منتشر شده از این بازی به بیوگرافی کاملی از مسی می‌پردازد و نشان می‌دهد او از کودکی آرزوی فوتبال بازی کردن داشته، ولی به دلیل کوتاهی قدش در ابتدا از این حرفه طرد شده است.

در ادامه تریلر جذاب سری جدید PES 2021 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار