فرماندار امیدیه:

هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

رفیعی هفته دفاع مقدس را یادآور ایستادگی ملت ایران و رشادت‌های دلیر مردان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی است.

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت خود را به دنیا نشان داد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیر مردان است که با گذشتن از مال و جان خود آرامش و امنیت را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

او افزود: ما مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران و جانبازان هستیم و نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رفیعی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باید در قالب شکلی برگزاری نمایشگاه و محتوایی چرا و چگونگی ایجاد جنگ برای آگاه سازی نسل جوان برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا که مانعی بر سر راه برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به صورت تجمعی شده است، برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در قالب نشر کلیپ محتوا در بستر و محوریت فضای مجازی برپا شوند.  

به گفته فرماندار شهرستان امیدیه، برنامه‌های خاصی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله؛ غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و چندین برنامه دیگر جهت برگزاری در این هفته پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.