معرفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

معرفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در مراسم تودیع و معارفه که با حضور دکترحیدری‌مقدم ریاست دانشگاه ابن‌سینا برگزار شد، دکترایرج صالحی به عنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد معرفی و ازتلاش و خدمات دکترمخصوصی رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در این مراسم با بیان اینکه این شهرستان در زمینه غربالگری کرونایی رتبه اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: کادر پزشکی و درمانی و پرستاران اسدآباد با ۹۰ درصد بهبودی کرونایی یکی از شهرستان‌های موفق بوده است.

درویشی از جذب ۲۳ پزشک متخصص در مجموعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبرداد و بیان کرد: برای اسکان پزشکان متخصص درحال ساخت واحد مسکونی هستیم که هم اکنون دو واحد در زیر بنای ۱۸۳ متر مربع با اعتبار ۶۱۰ میلیون تومان با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اتمام است.

حسینی مجد امام جمعه اسد آباد هم گفت: وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مدیریت کرونا جهادگونه دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.

او اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان کشور به صورت جهادی و  شبانه روز  برای نجات جان انسان‌ها وارد میدان شدند و در این راه ذره‌ای سستی به خود راه ندادند و در این مسیر بزرگ توانستند جان خیلی‌ها را نجات بدهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.